THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, January 3, 2010

boring..bosan..bercerita



Malam nie aku tak tahu nak buat ape..
Aku nak cerita sesuatu,tapii..
Aku tak leh nak keluarkan idea..
Macam2 bende aku nak cerita..
Tapi korang nak dengar ke..?
Em..jap2,aku try 'perah' otak aku jap..(haha)

*Lepas beberapa minit*

Lepas je aku abes paper kimia(spm) ari tu..aku balek umah dengan hati yang riang dan gembira..
Haha..
Ye ar..aku da merdeka beb!!
X payah aku nak pikir bende2 tu lagi dah!
Formula algebraic formula,newton formula..e=mc2
Principle law..buoyancy force..
Ish!!
Macam2 lagi la..malas ar aku nak ingat..(tapi aku tulis gak!)haha..
Kalau setiap kali exam untuk paper science..(fizik,kimia,biology..)aku x penah nak lulus wei!!
Gilerr gempak aku cakap kat korang!!
Markah yang paling tinggi aku penah dapaatt..**%
Hahaha...
Sorii..sensot!!!
Xyah ar nak g taw!
Malooo doohh!!
Tapi aku teror add math!
*aku bukan nak cakap mailto:besar@%20bangga..
Kalau subjek math @ add math aku memng boleh carry on..
Tapi kalau cikgu2 aku bagi soaln kimia yang entah ape2 bende tu..memang aku tido..
Tapi xsemestinya aku x buat..
Aku copy and paste ar!
Yang jadi mangse,kawan2 aku yang teror dlm subjek ni..
Tapi bilerr tyme add math plakk,dorang la yang copy paste jawapan dari aku..
Haha..
Last,cikgu cakap..
"Kenapa jawapan awak satu kelas sama je..kalo sorang betul,senuanya betul,kalau sorang salah,semuanya salah.."
Time tu, kitorang dah pandang sesama sendiri..
Masing2 diam @ senyap!
Kentut angin kawan aku boleh dengar inikan pulak jarum peniti!!
Hahahaha..
Anyway..memang banyak doe kenangan kat skola..
Tapi sekarang aku x nak engat tu sume..
Kenape..?
Entah..!
Sekarang dah 2010..so, buang bende2 lame tu..
Hahah..lupe daratan doe!!
K ar..
Aku dah ngantok,,Nak tido ni..
Assalamualaikum..

0 comments: